Onze historie

Graag nemen we je mee in de trotse historie van onze Judo Club. Naast ons hoofddoel het judoën dat onder leiding van gediplomeerde judo leraren geschied bieden wij ook  onze leden en hun familie diverse neven activiteiten zoals speurtochten, BBQ, zomerkamp en vrijwilligersavond.

Nu

Er is een fitnessruimte, kleed accommodatie met douches voor zowel dames als heren en een club / vergaderruimte. Voor de Dojo is er ruim voldoende parkeergelegenheid en een fietsenstalling aanwezig.

Modernisering

Na 20 jaar trainen was het tijd voor een make-over het resultaat kunt u nu zien. Er is een matoppervlakte van 140 m 2 en twee tribunes voor ca. 40 toeschouwers

Verbouwing

Wel moest deze eerst compleet verbouwd worden om als Dojo (judozaal) in aanmerking te kunnen komen.

Fusie

Na de fusie werd de naam J.C. ARASHI NULLAND en er werd gezocht naar een geschikte locatie om de judo sport te bedrijven. Deze werd gevonden in de oude afgekeurde gymzaal van de St. Antonius-school.

JC Nulland

JC Nulland werd opgericht. Zij hadden hun Dojo onder de Maria Gorettiekerk in de wijk Nulland.

1958

JC Arashi

JJC Heilust werd  opgericht en na diverse Dojo wisselingen in Kerkrade kwam deze uiteindelijk in de wijk Holz terecht en de naam werd veranderd in JC Arashi

Kom jij ook judoën?

Meld je dan nu aan voor een gratis proefles in onze eigen Dojo. Klik hier!